מאמר על רפואה שלמה בעין ההודיה מאת ברוס לפטון

 

רפואה שלמה בעין ההודיה מאת ברוס לפטון

"האמונות שלך חזקות להפליא. יש להן פוטנציאל ליצור או להרוס, לרפא או להזיק. האופן שבו אתה תופס את העולם סביבך והמחשבות שאתה מחזיק בתודעתך מעצבות את עצם הבסיס של המציאות שלך. המדע גילה כי שלנו לאמונות, לגישות ולרגשות יש השפעה עמוקה על הביולוגיה שלנו, המשפיעות על ביטוי גנים, תפקוד תאי ובריאות כללית.

על ידי הבנת הכוח של התת מודע שלנו, אנו יכולים לפתוח את הפוטנציאל האמיתי שלנו וליצור חיים מלאים בבריאות, שמחה ושפע. המוח שלנו אינו מוגבל על ידי התכנות הגנטי שלנו; במקום זאת, יש לנו את היכולת לתכנת מחדש את האמונות שלנו ולשכתב את התסריט של חיינו. אנחנו יכולים לבחור מחשבות שמעצימות אותנו, אמונות שמעלות אותנו וגישות שמעודדות צמיחה ורווחה. הכרת תודה היא אחת הפרקטיקות המשנות ביותר שאנו יכולים לאמץ. כאשר אנו מטפחים גישה של הכרת תודה, אנו מעבירים את המיקוד שלנו מחוסר לשפע, מפחד לאהבה. הכרת תודה פותחת את הדלתות לשמחה ולשביעות רצון, ומאפשרת לנו להעריך את היופי והברכות שמקיפים אותנו. זה מביא אותנו ליישור קו עם הזרימה הטבעית של החיים ומחבר אותנו לאינטליגנציה האינסופית של היקום. אימוץ גישה הוליסטית לבריאות חיוני לרווחה הכללית. מתוך הכרה בכך שהגוף הפיזי שלנו קשור זה לזה עם המחשבות, הרגשות והסביבה שלנו, אנו יכולים לנקוט בצעדים מודעים כדי להזין ולתמוך בכל ההיבטים של עצמנו. זה כולל עיסוק בפרקטיקות של טיפול עצמי, הזנת גופנו במזון בריא, הנעת גופנו בדרכים שמביאות לנו שמחה, והקפת עצמנו בהשפעות חיוביות. זכור, אתה היוצר של המציאות שלך. המחשבות, האמונות והפעולות שלך מעצבות את החוויות שלך ואת העולם שבו אתה חי. על ידי רתימת כוח המוח שלך ואימוץ החוכמה של ריפוי הוליסטי, יש לך את היכולת לחיות חיים של מטרה, הגשמה ובריאות תוססת. הכל מתחיל בשינוי בתפיסה, נכונות לשחרר אמונות מגבילות, ומחויבות לאמץ את הכוח המדהים שבתוכך". ברוס ליפטון: מדען, מחבר, דובר, מדע גישור, רוחניות ושינוי אישי.

הלימפה קשורה במערכת החיסונית ועם חשיבות מאוד גבוהה על התיפקוד של האיברים החיוניים שלנו, בסרטון הבא אני מדגימה כיצד להניע לנקות ולאזן את מערכת הלימפה דרך עבודה עפ הכבד הכליות והלבלב. כבד = כעסים. לבלב = מתחים. כליות = מעיין הנעורים ועולם הרגש... אנחנו נהיים חולים ומזדקנים לא בגלל השנים אלא בגלל המשקעים הרגשיים והמנטאליים שלהם. לא חסרים בני 70+ שם בחוץ שמוכיחים שיש בהם יותר אנרגיית חיים מאשר בני 20+, הכל במיינד והכל גם בגוף. בד בבד, להלן רפואה הוליסטית תמצאו אצלי בערוץ ביוטיוב המון תרגיליים קצרים ואפקטיביים לרפואה שלמה גוף, נפש, תודעה, נשמה. תרגישו חופשי לכל שאלה והתייעצות 0539232024 אסתר